Wednesday 13 July 2011

Penat -.-"


wohoo !! dah start masuk kelas dah, penat gile dalam seminggu tu hari yang paling penat gile adalah hari Selasa mane tak nye,  dari pagi sampai petang kot kelas..adat lar kan pelajar..nasib baek sepanjang ari tu ade lecturer kalau datang masuk kelas lecturer xde memang benggang ar kan...time class Madam Azwana memang aku jadi pendiam kejap, aku x suke class die mane xnye die mengajar tebeliak beliak kan mate pastu tenung muka orang dekat klo bole nak gigit, takut aku...tapi nak buat macam mane dah dapat lect tu kene lar blaja jugak tak kan nak memilih kot..tapi die sebenar nye ok..ayat die selalu masuk kelas " i want this class to be alive ye !!" herm yela Madam Azwana... !!!

Kelas yang paling best ar buat masa sekarang ni kelas Pengajian Islam,Principle Management, Beginning Volleyball..mmg best ar kan..ketiga tiga kelas tu lect lelaki..hahaa..bukan ape ala lek lu tu sume pangkat pakcik pon..mmg best ar..bile blaja ngn ustaz kan die slalu selit2 kan kisah die dalam belajar supaya kite orang sume tak bosan, tapi ustaz mmg SEMPOI.. bile dengan Sir Razi plak die bole sekepala ngn kite orang sume, tu yang best tu..tapi aku slalu kene ngn die kebetulan name aku senang die nak ingat..name panggilan aq kat kolej FIL ye ahaha..takde ar kat skola pon org panggil FIL so dah terbiase..kebetulan pon dalam kelas aku ade sorang dak laki ni name die NAWAFIL tu yang senang tu nak ingat name aku..herm ape2 jela Sir Razi...

Herm ari ni baru start kelas beginning volleyball, ni baru balik ar ni bole lar best nye..lect nye tak garang mane pon muke lect macam muke Cikgu Shahrul..ahaha...aku ingat cikgu upe nye orang laen daa ! baru first kelas ngn die dah bagi assignment memang terbaekk ar kan rase benggang pon ade adoii SABA JELA !!! tapi ape2 pon best gile life kat kolej...


wohoo !! peace yaww




No comments:

Post a Comment