Saturday 7 May 2011

Kawan Baru !!!

Haha...belom start lagi aku dah gelak..ciitt ape lah, aku ade story baru untuk new post aku..haha..semalam adelah sorang mamat ni die menjelma tibe-tibe mase aku tengah tengok MAHARAJALAWAK, dia add aku kat facebook, aku pon approve kan jela mamat ni jadi frenz aku kat fb perghh...aku jenis yang tekesah punye kaki layan jela mamat ni upe nye sengal gak macam Helmi, erm memang bole sekepale ar dengan aku...
Dia siap mintak no phone lagi...aku bagi jela, tapi sebelum tu aku suruh die janji tak bagi no aku kat sape-sape, nasib lar kalau ko langgar janji ,  aku tak akan marah tapi aku akan benci hehe...coz aku x suke...kalau org tu nak, mintak sendiri kat aku...hehe :)
Pastu kite orang pon main jela mesej....sampai tak sedar dah kul 1.35 pagi kot aku tak berape perasan sangat...tapi die bole plak tido dulu nyott betul, die yang ajak aku borak pastu die yang tido dulu nyott betul....pagi baru dapat mesej dari die, sume laki memang macam tu...tak macam perempuan sweet je..bahahaha...=D

Erm..macam-macam kite orang borak, mamat ni aku tak pernah tahu pun die same kem dengan aku dah balik dari kem baru perasan die upe nye same kem dengan aku,aku x pernah langsung terserempak dengan die kat kem,tak penah pun tegur apetah lagi borak kan...aku tak tahu plak die wujud kat kem tu, NASIB LER !!!
die ingat aku ni jenis perempuan yang menggelabah poyo..perghh ape punye ayat ler aku pon x paham...sekarang die dah kawan dengan aku baru die tahu aku ni jenis macam mane, die bole plak cakap yang die tu jenis yang "low profile" aku tak tahu plak tang tu...maybe nanti aku akan tahu kot..hehe...:) AIZAT ANDY HANAFI  erm tu lah name nye, aku baru je kawan dengan die tapi rase macam dah lame je kawan coz aku cakap dengan die tak rase kekok langsung,maybe sebab kite orang sekepale kot tu yang rase macam tak kekok tu tapi BABE BEST KAWAN DENGAN KO !!! tapi tak tahu lar macam mane kalau kite face to face coz due-due pemalu haha...we just wait and see macam mane situation nye dapat di kawal atau tak...hehe:)


No comments:

Post a Comment