Tuesday 10 May 2011

Day Filled With Exciting Events

8/ MAY/2011, Mother's Day, erm time ni jugak lar aku kuar dengan kawan aku...adoiii aku memang jarang celebrate hari ni,tapi tak tahu plak tahun ni terase macam nak sambut giler2...siap berhabis duit beli hadiah untuk mama...hari yang same gak aku hilang kat Mid Valley, adoii ape lagi lepas dorang jumpa je aku...kena marah lar..hehe..mane tak nye aku ingat dorang amek handphone aku...rupe-rupe nye ade je kat dalam beg aku adoii...lagi lar kena marah...haha..tebalkan telinga jela,weeee....=)
Erm nak tahu kite orang beli ape untuk mama,kite orang beli kasut wahhh,ingat mama suke lah upe nye mamacakap tak sesuai dengan mama...adoii nak wat camne..klo mama tak nak pakai nampak nye QILA lah yang pakai hehe...kite orang ada bagi mama satu kad mother's day taw,memang besar...dalam tu kite orang lepas kan perasaan masing-masing..ni lah pelunag yang baik...hahaha...=D

kotak je dah cantik,dalam mesti lar lagi cantik =)

take turn nak tulis dalam kad tu,yang sulung perlu didahulukan...=)

beza betul sehh tulis kakak dengan ko jiha =)

awin jangan tiru ayat kite orang



happy mother's day

9/MAY/2011,BIRTHDAY RIDUAN MANAP ( pakcik aku) erm..aku yang exicited sangat nak buat...rancang dari pagi,yela tak ada buat ape kat uma rancang buat party ni ler....erm..ok gak tapi ni bukan surprise party for CIK E-ONE aek...ni biase-biase aje...Uncle Ejad pon join gak erm...hadiah hari jadi cik wan aku bagi seluar pendek...moksu bagi t-shirt..herm sesuai sangat satu suit...kek untuk cik wan biase-biase saje...coz orang uma ni bukan nya suka makan kek...lagi-lagi nenek bukan nya suka pon makan kek,herm...balik-balik aku jugak yang makan tu yang gemuk tu....aishhh...






yang ke -32 tahun dah tua upe nye pakcik aku...bile nak kawin ni...???


present for Cik e-one


dapat je terus pakai BAGUIH =)

HAPPY BIRTHDAY CIK E-ONE SEMOGA CEPAT KAWIN UMUR PON DAH SUNTUK DAH NI =)









No comments:

Post a Comment