Wednesday 4 May 2011

Ape Cikgu Din Merepek Ni...

Hahh, mesti korang pelik kan kenape aku tulis tajuk untuk post terbaru aku tu...mane tak nye semalam aku borak-borak dengan cikgu din,tapi bukan aku yang tegur cikgu din aek...dia yang tegur aku dulu aiyai...aku layan jela cikgu din...dia tanye aku "asyik on9 je ke?" aku cakap lar,"tak lar bende alah ni je on9 (facebook) tapi saya buat keje lain",dia tanya "buzy sangat ke?",aku cakap "tak ade lar buzy update blog" pastu cikgu gelak...erm...pastu talian cikgu asyik putus-putus taw,pastu aku cadangkan lar kat cikgu gune lar UNIFI beli kat Helmi...lepas tu cikgu cakap,"bersyukur ape yang ade",aku pun ye kan jela....pastu dia mencelah lagi dia kata ada dapat komisen ke tolong Helmi, aku pon cakap, tak ada lar dapat komisen saja tolong kawan promote kan apa yang dia jual...pastu cikgu bole plak cakap "tolong biar ikhlas jangan amek kesempatan plak", pastu aku cakap ar "apa cikgu merepek ni...saya tolong ikhlas lar, kata kawan mesti tolong kawan,lagi pon dia dah ada awek lar cikgu tak kan saya nak cilok plak..eee..tak mungkin saya bukan jenis tutup periuk nasi orang.." cikgu bole plak kata "ala gf , maybe dia bole buat awak yang special ke..." aku cakap lar "tak ada makne nye cikgu " cikgu bole kata kenape aku malu-malu ni mesti kamu suke dia kan...perghhh aku kata kaw2 cikgu ni, kalau suka sebagai kawan tak salah kan...cikgu mule kan lar merepek dia, "mule-mule kawan pastu dah suka sama suka pastu kawin,aiiyy....x lame lagi bole lah saya makan nasi minyak awak..." aku cakap "ape lah cikgu ni Helmi tak suke saya lar,saya x pakai tudung, dia nak perempuan yang pakai tudung.." cikgu kata itu bole change,awak pakai lar tudung...lagi pon awak pakai tudung nampak cute" aku pon cakap la aku akan pakai tudung sebab ALLAH S.W.T bukan sebab Helmi...insyaallah kalau dah terbukak pintu hati saya, saya pakai...

Huhh..!! itu lar alkisah nya mule-mule borak biase,lame-lame masuk topik yang tak sepatutnye dan tak terfikir dek akal fikiran aku...apelah cikgu ni pelik betul...yang penting aku dengan Helmi hanye seorang kawan biase dan tak lebih dari ape - ape pon...aishhh kenape ramai sangat mengata aku ade ape-ape dengan Helmi,padahal kite orang kawan biase je...dan kite orang tak akan ade hubungan yang special sampai bile-bile sebab aku tak nak putus kan hubungan orang lain, sebab itu bukan diri aku yang sebenar...Helmi , we're best friend forever


BEST FRENZ FOREVER YO !!!
ni gambar mase aku saje try pakai tudung baru mama..hehe..:)


No comments:

Post a Comment